Thursday, January 21, 2010

21012010


21012010..

OH! sukanya tarikh ini..sangat kacak kan?ya..hari ini hari lahir i..first entry jatuh pada hari jadi kan..best2..sangat suka..walaupun kerja masih menimbun2 keseronokan berhari jadi mengetepikan semua itu..hihi..

setelah seminggu tak dapat nak uruskan diri dengan baik..
20012010..
i telah memulakan langkah pertama untuk berubah..dah nak 23 tahun kan..wah..tua ok..sangat..ok balik pada langkah pertama..
kemas bilik!ya bilik saya sangat bersepah akibat depresi melampau kerja yang banyak dan kurang rasa kasih sayang sejak seminngu lalu..
nak tengok rupa bilik anak dara yang bersepah?
bawah ni khas untuk tatapan korang..sila nikmati tapi i masih layak untuk dijadikan calon isteri ya..ini hanyalah di waktu2 tertentu saja jadi macam ni..sila faham


meja yang macam tuuuttt...


oh stress tak bila locker anda begini rupanya



katil pun dah macam meja kan sebab meja tak muat dah

horror kan bilik i?sekian terima kasih..bawah ni rupa bilik i setelah di kemas..ok ni wajib tunjuk kat bakal mak mertua confirm sekarang kena pinang


ok sekarang baru boleh buat kerja kan


lihatlah lockerku yang indah permai ibarat kedai alat solek kan?

Align Center
confirm tak bangun dah

sekian terima kasih..sentiasalah kemas bilik anda supaya anda akan gembira selalu..
yeah!

6 comments:

psychopath said...

mcm sengaje sepahkan je. then kemas balik =D

illehyana said...

hahahaha...2 memang xde keje lah kan..hahaha..sile tnye rum8 sy..die pon pening tgk bilik cm2..hahaha

psychopath said...

sume org pening gak, akak kepada farah mislina.
nk minx tolong, kirim kn slm k sheril aiza.
nk berkenalan ngn dye. AWW...

oh farah said...

mgelabah gila locker cmtu. x penah i tgk locker u kemas cmtu. bulshit!

illehyana said...

oi..mmg cm2 ok..sile jgn jeles

akmar waldorf said...

bday u 21/1 ke? me too!!! ;)