Tuesday, February 23, 2010

Another movie to be watched

Aku cuba ingat balik movie-movie yang aku pernah layan..
Dah berkarat kot DVD cerita ni..tapi sekarang apa ada hal??
Blog bersepah boleh sedut..


The warriors
-they outnumber the cop three to none-

Movie ni memang lapok..kalau RTM nampak mungkin diorang akan pertimbangkan untuk siar movie ni malam jumaat.
tapi plot dia sempoi..menarik habis..Kalau kau ada cita-cita nak tubuhkan gang ke gang bang ke kau kena tengok movie ni dulu..baru tahu jauh mana kuat gang kau.
The warrios kira gang yang baik lah dalam movie ni. diorang cuba menyelamatkan diri untuk balik ke "turf" diorang dekat Coney Island..macam-macam gang ada..gang mamak je belum jumpa...tapi serius aku cakap..7/10 bro!!

Cerita dia punya penangan sampai aku rembat game PS2 dia dekat Bazar JB beharga RM2 ringgit(sebab murah babeng satu hal)


Punya menggelupor aku nak tamatkan game ni..memang seram sejuk.
En. Carls pun tumpang seram tengok aku main game ni masa aku dengan dia merempat sama2 dekat bilik En.muks.

sikit punya syok kan game dia..kalau kau tak puas hati dengan cikgu kau ke,jiran ke..bantai main game ni dulu...confirm hilang rasa baran.. Movie dia lebih kurang macam ni lah..menarik!!
....benda ni ibu bapa kena ambik tahu pasal anak2 sekarang lain macam buas dia




Detroit Rock City
Rock and Roll all night, party every day!!!


Movie ni pon agak kusam jugak..sekitar tahun 2002 kalau tak silap..maybe ramai dah tahu movie ni..aku penah tengok dekat astro masa aku form 4 kot..ntah

banyak cakap pun tak guna..memang 8/10 beb!!
kenapa tinggi sangat rating aku bagi?? sebab ada puaka dalam movie ni


Puaka rock n roll
kalau conteng muka macam ni sekarang kena naik lori hitam wehh

Berlandaskan ajaran rock yang menebal..4 sekawan ni cuba menjadi gagah semata-mata nak pergi konsert Kiss..memang style cerita ni..concept dia memang havoc
Zaman ni ada pertembungan budaya mat-mat cucuk langit dengan mat-mat headbanging..so dalam movie ni ada selit-selit pasal ni lah
Macam-macam diorang buat untuk nak dapatkan tiket konsert Kiss ni..kira kau boleh aplikasikan lah dalam kehidupan kau kalau mak kau bising kau asyik pegi gig hujung minggu

kalau kau nak pinjam aku boleh bagi..tempe 2 ringgit selambe...


4 comments:

Carl Samsudin said...

abg hentak! aku gian gile tengok ko main the worrios. hahaha!

petisuara said...

ps2 abg hentak da berabuk kat bilik n muks..tah bile die nak hangkut

zamankacak said...

xpe2.....ujung mggu nih ilanglah habok die....abg carls,PES 2010 jommm....kalah tdo luar...hahahah

Carl Samsudin said...

jom! slumber!!!