Thursday, February 4, 2010

maka saya harus bersabar

dengan semangat yang membara nak balik rumah terus punah begitu sahaja bagaikan tercabut selipar tengah berjalan digolek lori sampah dan kena makan dengan anjing..wuarghh..dengan senang hatinya lecturer phylosphy cakap petang ni ada test!dahlah kelas tu start at 5 pm..faham tak?suka nak suruh i drive balik kl malam2 kan..haih..menci ah macam ni!tak suka tak suka tak suka!menci cat Nippon Paint!

dah 11.32 pm..tapi tak setat study pun lagi..phylosophy?gila ke nak study..memang tak tercapai akalku ok..haih..buntu lah macam ni..hati dah dekat rumah dah faham?ikutkan hati nak balik je..tapi wan cakap:yana!u balik sekarang i taknak jumpa u kat kl..ok fine..so i balik malam ni..sobbies


kalau i kenyit mata macam ni kat lecturer tu agak2 boleh keluar awal tak?

2 comments:

devilicious said...

hahaha ksian nppon paint...kalu knyit mta mcm tuh tkut kna thn lg lma je.

illehyana said...

hihi..ala..kenyit br la tegode lecturer 2...trs lynkn je ape sy nak