Friday, February 19, 2010

perut anda buncit?




umur sekarang ?23?25?28?15?
adakah perut anda bersaiz?28?30?33?45?


sila sedar diri sekarang kalau anda masih belum kahwin..masih belum mencapai umur 30-an..masih belum berteman..atasi perut buncit anda segera..tolong!jangan menyesal bila dah terlambat..pesanan ini ihsan dari seorang berperut buncit jugak..ayah selalu cakap:

"awak tu belum lagi kawen perut dah buncit..malu je kat mak mertua nanti" huh!hamik..rasa macam perut kena panas seterika pastuh kena tumbuk dengan gorilla then kena lumat dengan cili api..oh pedas!

so tolong ye..jom kempiskan perut kita now!
ni ada sikit petua orang dholu-dholu..

1. (Limau Nipis + Teh O)

1. Sediakan teh ‘O’ tanpa gula dan perahkan air limau nipis.
2. Amalkan minum air tersebut setiap hari.

2. (Limau Nipis + Kapur sirih)

1. Ambil air limau nipis dan campur dengan kapur sirih.
2. Lumurkan atau sapukan pada perut
3. Amalkan setiap malam.

selamat beramal!

6 comments:

Anonymous said...

btl blh ker? ni nk try wat ni! hahah

IcecreamPancake said...

Yer....aku skunk dah buncit.....thanks

illehyana said...

hihi..try la..if rajin msti bole punye

Chopie said...

yg tips no 1 tu leh la try.
yg no 2 alemak mane nk cari kapur sirih haha!
btw thanx 4 d tips =)
sah2 perut ni mmg buncit huhu

illehyana said...

kapur sirih cari kat kedai2 runcit yg buruk2 2..konpem ade

*BeBy aiDa* said...

yg air teh dgn limau tu aku setuju.. leh maintainkan berat badan.. dh diakui berjaya.. kerna diriku pengamalnyee.. hahahha