Sunday, February 14, 2010

Twilight (New Moon) OST

Salam CNY buat manusia sejagat....

Walaupon filem ini dah besawang dalam wayang..tapi aku rase runut bunyi die
memang ade vibe..
tiap kali aku dengar pon aku rase dahagekan darah..hahaha
memang kuat intipati penghayatan tiap-tiap lagu dalam runut bunyi filem nih

Nah...hadiah Chinese New Year aku...(berkongsi tak salah kan bro..)



traclist

1. death cab for cutie-meet me on the equinox
2. band of skulls-friends
3. thom yorke-hearing damage
4. the killers-a white demon love song
5. anya marina-satellite hear
6. lykke Li-possibility
7. muse-i belong to you
8. bon iver and st.vincent-roslyn
9. ok go-shooting the moon
10.black rebel motorcycle club-done all wrong
11.hurricane bells-monsters
12.lupe Fiasco-solar Midnight
13.sea wolf-the violet hour
14.grizzly bear-slow life
15.editors-no sound but the wind
16.alexandre desplat-the meadow
17.eskimo joe-thunderclap
18.the magic number & amadou & mariam-all i believe in

DOWNLOAD (mediafire)

p/s-aku dah bebulan pegi gym tak jugak dapat badan macam jacob..pahal??
kene makan besi kot....

daripade-hentakbelipat

2 comments:

FatinZol said...

hai-hai....kita rupanya ada blog yg hampir serupa namanya...hehe..tak sangka2...

siapa lah adik kamu itu,yg promote blog sy..=)

selamat berkenal-kenal...

*sori komen x refer kt post..

red high heels and torn jeans said...

hihi..2la..sgt xsngke..selamat bekenalan!