Monday, March 1, 2010

Fitness

Aku harini nak daftar gym dekat Suria Gym. Gym yang lama dah due date...Suria Gym jimat sikit dan dekat lagi berpatutan..test dulu 1 month 'pegi' ke 'tak pegi'. Oleh sebab itu, aku nak share dengan korang fitness website ni. Kalau2 ada budak2 yang nak jadi gagah tapi ceria. Tak pun kau rasa bila kau pandang bawah nampak perut dulu dari kaki..Tak betul tu beb..

Web ni memang mesra kawan dan ramah mesra. Senang untuk cari video2 untuk guide korang bila nak workout. Kira sebelum pergi gym, katam dulu video2 dalam web ni, baru nanti brader dalam gym tu pandang sinis kat kau.

Selamba click sini!!! www.physicalfitnet.com

Priview aku tunjuk sikit takut2 korang kurang arif..

p/s*: Maaf sebab gamba memang semput...tak tahu nak bagi clear lagi macam mana

Otot 1:
Sini boleh 'search' jenis workout apa yang kau nak, jenis otot apa yang rasa kurang cantik dan apa level yang kau nak. Kalau malas sangat kau letak je semua 'All', habis cerita

Otot 2:
Korang boleh pilih video apa yang kau nak layan

Otot 3:
Bila korang dah pilih video, dekat bawah tu ada description jenis muscle apa yang korang target, apa side muscle yang boleh effect dan pelbagai.

Lagi 'pegi' kalau korang ada IDM then download terus video ni. Senang cakap berguna lah website nih. Jemput2 la layan video ni dari korang download video2 yang membina otot secara seks rambang

***

Suppliment ni kata aku boleh dapat badan macam mamat tu dalam masa 7 hari beb, masuk hari ni dah ada dekat 10 kali punya 7 hari..tak jadi pun

Aku ingat nak try benda ni pulak lah, tengok gaya boleh jadi kuat macam harimau, lagi2 barang tempatan

No comments: