Friday, August 26, 2011

Ramadhan yang power










Semoga Ramadhan kita yang dah nak abes ni power-power belaka. Ni nak tanya...nanti raya nak jamu kuih tart nenas ke kuih semprit ha?

11 comments:

Encik Psychopath said...

Almond london !

y u y u Z u l a i k h a said...

nak duit rayaaaaaaaaaaa!!

Atiqah Abd Shukor said...

Haha tart nenas laa :D

thra said...

MasyaAllahhhhhhh

cemomoi said...

bersua muka tidak, tapi tetap setia; beramah-tamah tidak, tapi tetap mesra; bersenda ikut suka jee, tak tau plak ada yang terasa; mengomen macam le hebat, tak prasan rakan rasa kena sebat; duhai sahabat duhai pelawat, kususun ruas jari yang karat, mohon ampun ke hadrat, agar kita semua beroleh rahmat, Allah limpahi dengan berkat

bofoyengfeng said...

perrghh!! power power power!

cEro said...

hahaha, macam2 jenis org ada...
aku agaknya yg tersembur darah tu kot..heheheh

alien said...

dodol!!!
yeh..

ღ p!nk veLvet ღ said...

dugaan pose lah tu :P

jamu lah kuih tart nenas, sedappp tuh

sherah said...

anak mak itam si fitri tu main polis sentri
menantunyer si fatin tu main plak buai selamat hari raya aidilfitri

maaf zahir sahaja... .batin tu... .issshhh... tak sesuwaiiii!!

iKhRam said...

mestilah kuih tart.. sebab ada jem neneas.. hahaha