Monday, October 24, 2011

Perangai Pelik 37: Teleng

Hari yang nak ke petang meniupkan angin sejuk dari arah barat. Pokok besar yang rendang itu bergoyang rancak sambil melepaskann mana-mana daun yang sudah kering untuk dibawa oleh angin entah ke mana.

Aku: Yana....i nak tanya sikit boleh?
PS: Tanya apa? kejap lagi lah i tengah layan customer nih.
Aku: Ini dah tak boleh tahan dah ni...kena tanya jugak hari ini. Apa nak jadi jadi lah.
PS: Ishh..pebende!
Aku: Dah lame dah i perati u nih, kenapa u suka senget-sengetkan kepala?
PS: Senget? amende u nih!
Aku: Alah...kalau u dok layan hp ke, makam ke, borak ke, dok temenung ke hatta tengah berlari pun mesti senget-senget kan kepala punya. Tulang tengkok u alignment lari ke ape?
PS: Mane ade! ish





Aku: hah! tu dok teleng....kepala berat sangat ke camne?
PS: Bia lah oi...i nak letupkan tulang.
Aku: Pergh....brutal gila main letup tulang leher. Ni kalau sekali sekala tak kesah yana, dah naik risau tengok dah ni
PS: Amende u nih...kadang-kadang i pening pun i buat camtu lah..sibuk jelah!





Aku: err...okay. Hati-hati lah ye, jangan sampai terkehel pulak leher tu. Bahaye oi.
PS: Takkan lah sampai terkehel...ngarut jelah!







Aku: tapi kalau dah laju macam gini ni tak betul ni yana....oi!!! apasaalll ni oi!! APASAAALLLLLL!!!!
PS: Amende u nih!! ish!!!







29 comments:

Reensyarinie said...

hahahahaha...sumpah kelakar okay..adoyy la

♛ Dea Arematt ♛ said...

adoyy..xsaket ke??.. hehe..

aku budak baru said...

Comel la sis Yana :)

ezainaz said...

rasenye sye pon ade perangai mcm neyh.. kita sme la sis yana..:)

Wawa Tasliman said...

hihihihihi.. lawak & comel ok.. :)

alien said...

adoyai~
tercabut leher tu karang

Azifa Elissa said...

Kelakaaa laaa sis nie XD

atiqah said...

hahahaha

Cikgu Jaja™ said...

ekekek.. kamu berdua nie.. sgt cute okay! hahahah

cik fa said...

hahahahaha..lawak2

.: Si BungaKopi : . said...

hahaha. tobat lawak.XD

iKhRam said...

hahaha
bese la tu..

tya said...

:D

jameela armann said...

jum lawan letup leher.. hehehehe.. btul.. kalau pening mesti kena buat.. kalau tak lagi pening...

fazrinn said...

hahahaha

Fina Fento said...

hahaha..kelakar betul gambar tu.

saya selalu letupkan tulang pergelangan tangan, joint kat siku ngn jari2 je hehe

princess said...

okay gambar tu serius lawak . kahkahkah . pndai lahh . hehe

cik hudhud said...

lawak giler ^_^ hikhikhik

cik hudhud said...

lawak giler ^_^ hikhikhik

cik hudhud said...

kelakar giler la

Anonymous said...

hahahahahahak!
gelak abes ngk gmba nie..

Cik NurulZaty said...

HAHAHAHA~

hentak belipat ni x abis2 pekena si peti suara..hihi

Huzniey Saad said...

eh tak sakit urat ke teleng laju2 tuh? hahaha

Atikah Hashim said...

HAHAHAHA

cik fara said...

hahahaha.adoi la.tak terpikir pon mende ni bole jadi kemusykilan. (buat jugak kdg2 :P)

eintanliana said...

lawok giler ngn kepala teleng tuh..huhu

miss nadia said...

dear..hahaha comey bangat....
lama tak singgah sini ... its been a year dapat kenal u even virtually je...

comey2... ^_^

petibisu said...

looks idiot not super cute. heh

hentakbelipat said...

petibisu ni sekali aku sepak bisu terus kau karang, oh keyboard warrior heh.. fag habis siak