Tuesday, January 3, 2012

Masa Depan




















24 comments:

AdiHana said...

luahan hati ke apa nih T_T"

Zaiya said...

ok. difahami.. Hahaha.. kelakar~~~

♥nurulizzatie♥ said...

hahahahhaa. masak lahhh

marina anakcikbob said...

nampaknya sudah ada nyanyian2 di telinga kau.bwahahahhaa..

una said...

hahahahahahha :D

AHMAD AFIQ said...

harap my girl berlawanan dgn pic diatas

Gua said...

haha. perempuan memang la gitu. kahwin sekali je kan. tu yang asal boleh je tu. hehe :)

GabiFaya said...

salaam, i dont speak much malay but interesting post!
happy new years!

-GabiFaya
gabifaya.blogspot.com

Cik Suriz said...

kawen len plis.. ;p

Anonymous said...

Haha..semua name old skool..fauziah la kamsiah la..haha

isabelle said...

hhahahaha.gudlak.

apa pun, adalah malang kalo dpt gf yang tau nak mintak mcm2 jer..

Iroh rohayati said...

wah blog yg keren. artikelnya menarik.

Obat herbal kanker hati said...

nice artikel slm knl.

.::WaNiE::. said...

simpati

kekekekek

Kzee Tay said...

LAWAK!! *clap clap clap*

NuYu said...

dear...jom follow i punyer blog..blog biase jer nurullovebeauty-nuyu.blogspot.com

::thexieza:: said...

hehehe..
nasib bdn laa..
:)

chummy cliche said...

hahahahha.. ni di sebalik takbir cerita korang ye :P

Cik Sibuk said...

eh..dah nama orang melayu (walupun model u muka omputih), kena la buat kenduri yang lagi gah dari jiran sebelahhh..baru la mmg betul melayu tulennn..ngeheheee

eykameow said...

hahahahaha! biasa lah perempuan zaman ini :) cari duit bebanyak k. hee

Massitah Ayub said...

hahahaah!!!! lucu plak kalao mmang in the real live orang cani wujud.. allah! mak... sumpah carik lain... haha!!! joke

~cik atin~ said...

kecian tol kat laki 2 (T______T)

Wawa Tasliman said...

hahahaha.. lelaki boleh jatuh sakit lah macam ni.. :)

syarina azreen said...

kelakar gila! tapi kan memang realiti la kan..hahaha