Friday, January 29, 2010

5 tips untuk jadi lelaki hot!

lelaki juga mahu jadi HOT kan?
ok ini pendapat dari seorang wanita.. so confirm lepas ni lelaki2 ya anda yang sedang baca entry ni akan dapat awek yang HOT juga..so tolong ya ikutilah tips ni..


1.Gigi

ini daya tarikan utama yang perempuan akan lihat..kalau gigi anda bersepah2 sila dapatkan bantuan doktor gigi dengan segera..nanti boleh turn off perempuan2 yang melihat anda terus nak makan pun tak lalu..silalah gosok gigi dengan ubat gigi MUKMIN yakni suci lagi murni..kalau gigi rongak?hmm buat gigi palsu lah..hihi

2.Kuku
kenapa kuku?sebab kuku melambangkan anda seorang lelaki yang bersih ataupun kotor..sila pastikan kuku anda tidak panjang melebihi setengah cm dari jari ya..lelaki dengan kuku yang panjang sangat ERGHHHH...tak HOT ok!

3.baju
ok ini penting..tolong jangan pakai baju free kalau keluar lagi2 nak pergi shopping complex kan..maksud baju free di sini adalah baju kolej kediaman anda..baju UTM..baju PERSATUAN CATUR..baju KELAB REKREASI..tapi kalau jersey rugby boleh diterima kot..sebab ini menunjukkan anda ada body yang HOT!sebab rugby kan selalu dikaitkan dengan lelaki berbadan sasa..WAH!

this baju is definetely a NO!NO! guys

4.sense of humor
of ini sangat penting..perempuan kebanyakannya tak suka lelaki yang serius..nak serius pergi masuk surau la weh!tapi sila jangan buat2 anda funny ok..siapa yang ada bakat semulajadi tu bagus lah kan..anda dah dapat one point di situ..tahniah tahniah!

5.rambut
yes..rambut sangat penting kan..sila jangan buat fesyen rambut ala2 budak kecil ok!lagi bagus kalau rambut anda original takda guna minyak rambut setempek sampai bila berpeluh mengalir kat tepi dahi..keep it real dude!

itu sahaja tips dari saya..
SELAMAT BERAMAL DAN SEMOGA ANDA BERJAYA JADI LELAKI YANG HOT!!!YEAH!!



kenapa kalau nak tunjuk lelaki tu hot mesti buka baju?

3 comments:

Anonymous said...

sbb bile bukak baju nmpak bulu dade

petisuara said...

hahaha..err bulu dade hot ke?

haidi said...

hentak blipat..tq bro..konpius btul blog ni..share 2org ek...