Monday, May 3, 2010

Hari UlangTahun 2010


Harini adalah hari Isnen iaitu bertarikh 3 May 2010. Jadi harini adalah harijadian bagi 2 manusia yang saya kenal. Mari ramai ramai beri tepukan gemuruh pada mereka ..plapplapplap. Mesti mereka sangat gembira hari ini. Mesti mereka bangun pagi pun tak sempat gosok gigi lalu melompat konon konon ada orang nak buat suprise bawah katil kau sambil menjerit.." Warghhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!harijadikauweh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"Sebenarnya tak ada.......gelakkan kau.hahahahahha..sebab kau dah tua lah. Orang tua sambut 'bday' cara tua lah. Kau patut sambut dengan penuh keazaman iaitu belanja kawan makan sampai semua kawan kau menangis tak larat makan. Baiklah..walaupun jari penunjuk aku terkepit pintu chelake itu sampai biru biru laut, tapi tak mengapa kerana aku masih ada jari kiri dan jari kaki lalu kandungan cerita ini khas buat kamu. SELAMAT HARI JADI En. SHIROOOO dan EN. YASERRRRRR!!!!!!!


Pertama. En. Yaseer ini adalah seorang yang sudah tua. Bukan tua bangka tapi tua dari aku lah. En. Yaseer juga adalah teman lelaki Adec jadi secara tidak sengaja aku kenal pun dari Adec. Sebab kalau kau lepak dengan Adec pun kau tak pasal pasal boleh tahu En. Yaseer. Ini kerana Adec sangat suka mendendangkan cerita tentang Yaseer. Yaseer itu dan Yaseer ini. Apabila hari hari pun Yaseer itu dan Yaseer ini maka aku pun tak pasal pasal jadi rapat dengan yaseer. Pertama kali jumpa En Yaseer pun pada bulan 1 lepas. Dia datang dari Kucheng tahu! bukan taman kucheng dekat area area Jempol tapi Kucheng, Sarawak. Jauh bukan. Dia datang kerana rindu pada Adec lalu kami pun berkenalan lebih rapat. Adec suka En. Yaseer bila En. Yaseer botak. Oleh itu beliau terpaksa hilangkan rambut sentiasa. Baru baru ini macam ada ketumbuhan rambut pada kepala beliau. Mungkin Adec dah bagi lampu hijau atau Adec dah benci orang botak....yang itu kita tidak tahu.

Oleh itu kami disini ingin mengucapkan selamat maju jaya dan berjaya di kejayaan sana. Hiphip Hooreyy!!!! Selamat menjadi umur 33 tahun..wahhh..kau dah ada pangkat 3 siak!!


Kedua. En Shiro adalah kenalan aku semasa aku merempat dibilik En muks. Ini kerana En Shiro selalu ulang alik dalam blok dengan kelakuan sungguh seksi hanjeng. Malas aku nak tulis nanti aku terbayang bayang. Dia juga memang King Bundle. Apa saja berkaitan dengan Bundle dia King. Jenisan kain apa, cop apa dan style apa yang patut semua dia King. Dia sungguh bergaya dimana mana pun kerana dia suka mencari pakaian pakaian rare. Bilik dia juga sangat King dengan bau bundle. Pegi dowh!! Tengok saja dengan gaya rambut beliau sudah tahu jenisan rare memang tebal dengan diri beliau. Sekarang dia sudah bekerja dengan syarikat perfileman. aku tanya cerita apa yang company kau paling baru bikin. Dia jawab cerita suami isteri dan dot dot dot...................Company kau ni hidup lagi ke tidak.

Jadi diharapkan kau dapat masuk Melodi dengan berita scandal kau bersama Fasha Sanda. Selamat Ulang Tahun yang ke 22!! yeay!!!!!!!!

Semoga kita akan berjuma lagi nanti tahu. Rindu pada kalian kalian ini. Paling busuk pun aku boleh jumpa En shiro kerana dia di KeyL sahaja. EnYaseer sangat jauh lalu mungkin akan aku pergi Kucheng nantikah?


Tiuppppppp!!!!!tiuppp!!!!!!!!!!Tiuppppppp!!!






8 comments:

sarah shafie said...

hepi besday dr sahabat kpd sahabat di alam maya..hehe

Anonymous said...

kek tu terbakar! haha

MrsLove said...

happy birthday kepada mereka berdua..walaupun tak kenal..he~

wah!!..habis la hagus kek tuh kalu cm tu rupanya api..hehe..

Cromirama Elcy said...

kem salam hepi birthday kat kawan lu ye....
hepi birthday to you...
hepi birthday to you...
hepi birthday to you...
(dalam nada rock)
yeargh!!!!
http://cicaktonjeng.blogspot.com/

Cromirama Elcy said...

sampai kan lagu epi besday rockers ni kat kawan lu ye...

hepi besday to u...
hepi besday to u...
hepi besday to u...
(dalam nada rock)

http://cicaktonjeng.blogspot.com/

Lucy S. said...

gila lah! camne nk tiup! silap2 jirus air je :))

hentakbelipat said...

hahahahaha..mesti budak2 due eko tu kembang bontot dan batuk berdarah malam ni..hahaha

petisuara said...

hahahah..lilin mcm 2 kalau ade jual btol2 mmg xsempat la nk mkn kek jwbnye..tebakar dulu