Tuesday, October 5, 2010

Scott Pilgrim vs. the World - Official Trailer

Hari Sabtu lepas aku gerak dari Jb ke K.Terengganu naik bas Transnasional yang aku Fakap itu hari. Kali ini aku tunggu 30 minit awal bai!. Tak nak aku batal berbuah 2 kali. Pemandu bas bawak memang gila ba punya laju. Dia punya laju sampai bila nak tido jadi tak boleh tido. Jadi semalam dengan hari ini aku nak bantai tidur macam orang yang tak pernah tidur langsung. Dalam hotel kan...mestilah tidur yang emmmph!

Rabu akan datang aku kena bagi ceramah dekat budak-budak rambut belah tengah-berkilat lain macam-spek mata tebal 2-3 inci. Harap-harap diorang tak banyak tanya pasal projek aku, jadahnya aku nak menjawab banyak-banyak.

Macam ini lah....priview cerita bawah ni best... yang kalau budak rambut belah tengah-berkilat lain macam-spek mata tebal 2-3 inci tengok pun cakap best....aku nervous...sistem kencing pun tah rupa hapa..haram J...baru hari Selasa...dammm!

11 comments:

nn said...

dah tengok dah! versi cetak rompak dari russia punya. haha. tak jumpa yang dvdrip. siap baca komik dia sekali :DDDDD best best best :)

btw, selamat berceramah! haha

ard said...

bagi ceramah ape bro??

noor afzan said...

woott..
cite pe ni eh?
tak best la sebab tak dapat tgk trailer ini kat opis.
hoho~

.s.o.f.i.a. said...

selamat berceramah!!!!

m!da BucHuxX said...

hero heroin cm best jer..

AngahSayang2314 said...

utk apa tujuan broooo?????

jo said...

ceramah menda?
jgn bagi budak2 rosak akhlak sudah la..

hentakbelipat said...

aku present projek ahh..ceramah jenis pakai kimia2 nih..

dya adriza said...

Wahai HB.. PS ada sekali ke? haha aku kat Besut la. Kalau free, lawat2 la sini. byk tempat menarik utk dilawati.. boleh la aku tunjuk lata, pantai..

JelinaJoli said...

ceramah pe wey? ada unsur2 poligami x??

NICK IRFAN said...

cerita ape ni? nmpk mcm menarik gak la... hehe