Friday, June 3, 2011

Diskripsi Diskriminasi
























Diskriminasi kadang-kadang datang tanpa kita sedar pun......
Malah dalam hati masih lagi mahu menafikan.....


Psst...masa nak lukis, aku tak ada kertas. Jadi aku nampak dinding macam besar dan banyak ruang...sekian








23 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

fuhhh...

maksud yg tersirat banyak tu..

i loike this entry

=)

psssttt: apa pasal mata pompuan tu terjojol keluar??

✿ boonga_kecik ✿ said...

dinding ker tue? siap ada formular alkohol bagai hahaha

melle amir said...

dinding dengan marker pun jaaadiii lahh

nanad said...

gahah..comel.

ba :) said...

`ada carbon hydrogen hydroxide bond lagi. (alcohol?)
`mmg dasat punya dinding.

alfi kasran said...

lawa gila gambara tu..haha..dinding rupenye T____T

ღ p!nk veLvet ღ said...

ptot la latar belakang ad formula maths, dinding upenyer, ahaks~~

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

lawak laa siap ade CH3-CH2-CH2-CH3..nmpk sgt chemist!!!!hhehe...

fyda razak said...

aipp, lukisan dinding ye. Layann

grOundnUt said...

Hahahahahhaa.....memang Funny..banyak dah golongan yang nak lebih²...aku pon ada kengkawna macam ni..siap cakap dia gaji RM5K laa...wth??@_@'

cikpia said...

naper kena guna nama SOFIA? aku tacink!!!

nora said...

perghhhh dinding tu..
kalau kena tangkap tu tatau la..
penimmm

EZAN IDMA said...

hahah lukis kat dinding style lah!

nysa said...

lukisan yang comel !

a little less conversation said...

ni bkn skadar diskriminasi tapi riak dow..

JARI TERBARAI said...

like this... kartun Lu ni serius kiut

Lucifer said...

keh keh keh, smart dow.

Enchaoz said...

ahahahahahaha

normamak said...

seksi kemain sofia 2..hikhik

Fina Fento said...

haha..dialog tu yg tak menahannn :P

kerangRebus said...

hahaha..mereng sungguh..sabar je la..
dinding?haha.. vandalism sungguh~~

cik aletheea : said...

serius giler....kartoon tue mmg hodoh..hehehe
tp entry mmg best..
tepat kene kepala mereka2 yang suke riak sendiri

eyjalukman said...

haha mmg diskriminasi tu wujud tnpa kita sedar .