Wednesday, June 16, 2010

Sekolah Asrama Itu Seram: Bab 6 - Perlawanan Brutal

Sambungan kes yang lepas.......
Huru hara jadinya asrama lelaki dengan kedengaran beberapa budak lari lintang pukang menyelamatkan diri. Loki betul-betul dah kena rasuk. Matanya merah bak bola snuker, rambut tegak keatas dan nampak macam ada otot-otot mula terbentuk lalu menjadikan Loki seperti pahlawan WWF. Habis segala perabot bersepai dilibas olehnya.

Zupppp!...Loki lincah melompat tinggi dan bertenggek di atas bumbung. Mataya tajam merenung mangsa seterusnya barangkali.

Siba yang berada berhampiran merasa amat pilu melihat keadaan Darby sebegitu, lalu dia meluru laju untuk membantu. Dicabut nya Darby dari lantai...kelihatan Darby sedikit mamai. Darah dikepala masih mengalir.

Siba: "are you ok my friend?"
Darby: "im fine..thank you...err, how about you?"
Siba: "Excellent!"

Lalu mereka membaca jampi serapah dan bergabung menjadi predator berkuasa kuda. Keazaman tinggi dan dibantu juga oleh Imam Storam yang tak tumpah bagai Merong Mahawangsa 'tag-team' bergaduh dengan Loki. Satu pertarungan yang sengit sampai cerah malam gelap itu dengan aura masing-masing. Loki mahir menggunakan Jurus Patukan Ayam Berapi. Predator pula pandai membalas dengan skill Sikuan Buruk. Manakala Imam Storam lebih senang dengan ilmu Libasan Serban Tepat Dipipi Kanan-mu.

Mula-mula Predator membuat pukulan. Sehingga servis bertukar tangan, Loki pula membuat hanyunan. Imam Storam kadang-kadang buat pukulan curi. Situasi ini berlarutan sehingga 3 jam lamanya.



Tidak berapa jauh dari tempat kejadian......

Gores:"Perghh...dasyat! Amacam Yuyu, nak menghulurkan bantuan ke tidak?"
Yuyu:"Jangan bro...hikmat kita masih hingusan lagi..kau tengok la aku, jalan pun belum lurus. Ini semua gara-gara menyamar jadi tiang mikrofon haritu.
Gores:"Bijak!...jadi, aku ada bekalkan mister potato..sambil tonton tak lengkap tanpa jajan"
Yuyu: "Sahabat.....kau memang seorang yang perfectionist!"

Ketika ini kelihatan Loki semakin lemah. Line Bar nyawa nya dah berkelip-kelip. Predator lantas melakukan aksi penyudah..Bukkk! satu siku yang bergaya diajukan tepat pada dahi Loki. Loki rebah lemah. Lantas Imam Storam mengajak kawan-kawan berkumpul untuk membaca Surah Yassin bagi mengawal tindak tanduk Loki. Loki berdengus perlahan tanda letih...Malam itu semua menghela nafas kelegaan dan berterima kasih kepada Imam Storam dan Predator kuasa kuda.

****

Pagi rabu macam biasa budak-budak bersiap mahu ke kelas awal. Ada yang sempat lagi menjamah nasi lemak dewan makan, ada yang baru terhegeh-hegeh menggosok baju dan ada juga yang baru nak berak. Keadaan normal macam tiada apa yang berlaku malam semalam.

Loki berjalan sayu...kepalanya sentiasa pandang kebawah, mukanya pucat. Letih sangat nampaknya dia.

"Kau ok tak sahabat?" Sipil bertanya kasihan. Loki hanya membisu dan meneruskan langkah.

" Kalau ada apa-apa, bagitahu lah..aku boleh tolong mana mampu." tegas Sipil

" Kau nak tolong aku??....kau boleh tolong aku halau benda besar lagi hodoh ni dari depan aku tak?...dekat sebelah sana pun ada satu, sana pun ada...dekat atas pokok pun...semua TEMPAT PUN ADA!!!!" laung Loki.

Sipil terlopong.....




13 comments:

cik botoX said...

wuhuuu....mcm pertarungan penat gila ja baca...

-telordibasuh- said...

Predator kuasa kuda..hehe..

Shuk said...

ermm, tak brape fhm jln cerita nie..kena bace dari bab 1 dlu eh? huhu~

Mario said...

cayalah imam storam...kih3


harap2 sipil dpt mmbantu dlm episode akan datang...haha

adoi...penat aku nak ingat nama2 watak ni weh...ekeke

~fisha~ said...

coollah imam storam!! panjang ceyt~~~ jenuh mataku..hehe..

petisuara said...

yup..kene bce dr bab 1..hehe..xpe..slow2 bce

C++ said...

Pergh... ganaz....

Tag Team lagie tue... hehehe

.::WaNiE::. said...

apakah !!!! benda besar ape tu

MiloMasihPanas said...

best crite.. letih den nak mmbace nye.. heheh

latest entri, ♥♥aku nak kembali kezaman kanak-kanak♥♥

belalang hijau said...

nih sekolah asrama biasa or asrama magik herry potter nih?

huhuhu

noor afzan said...

ada sambungan lagi ke ni..?
x abis lagi kan.
interesting beb.

Anonymous said...

ini betul punye cite beb. taraf legend punye.

Anonymous said...

[URL=http://www.buypenisenlargement.com]bigger penis[/URL]
[URL=http://www.buypenisenlargement.com]penis enlargement pills[/URL]
[URL=http://vimax3-4.com]vimax[/URL]
[URL=http://www.male-sexual-styles.com]penis enlargement[/URL]
[URL=http://www.vimax-pills.org]Vimax[/URL] EWEXR72011, Vimax EWE00Tai90 7567676, vimax, 5345454, penis enlargement, 0843098 penis enlargement pills, -04947365 bigger penis, 098267 penis enlargement pills work or not? 893397, penis enlargement, 873139 download youtube videos, 897926 penis enlargement pills, 90077092